درباره ما

شرکت بلگین اویل یکی از تولید کنندگان مطرح انواع روانکار و گریس در کشور ترکیه می باشد، که از سال 1953 میلادی (1332 شمسی) در منطقه گوزتپه در شهر استانبول شروع به فعالیت نموده است. این شرکت به صورت مداوم بر اساس چشم انداز و استراتژی مربوطه راه رشد را ادامه می دهد.

پس از اجرای طرح ملی کیفیت که توسط انجمن کیفیت کشور ترکیه (Kalder) مدیریت می شود، در سال 2014 (1393شمسی) بلگین به عنوان اولین شرکت تولید روانکار در ترکیه 5 ستاره مدل تعالی سازمانی EFQM  (بنیاد مدیریت کیفیت اروپا) را از آن خود نمود.

در حال حاضر بلگین در فضایی به وسعت 25500 متر مربع با ظرفیت تولید 40000 تن در سال در شهرک صنعتی GEBZE  محصولات با کیفیت و با کارکرد عالی خود را تولید و به بیش از 40 کشور جهان صادر می کند. این شرکت در سال 2015 رده ششم اعضای انجمن صادر کنندگان محصولات شیمیایی استانبول را به خود اختصاص داده است.

محصولات بلگین در 5 گروه اصلی شامل روغنهای عملیات تراشکاری فلزات، روغنهای صنعتی، روانکارهای مربوط به خودرو، گریسها و روانکارهای دریایی که در 34 گروه و با 1000 نوع محصول مختلف مینرال، نیمه سینتتیک و سینتتیک تولید و به صنایع و مصرف کنندگان در اقصی نقاط جهان عرضه می شود.

از سال 1999 (1378 شمسی) بلگین برای روغنهای مورد مصرف در خودرو با نام LUBEX و گریسهای تولیدی خود از تولید کنندگان  اصلی تجهیزات تاییدیه اخذ نموده است. بلگین اولین شرکت ترک عضو انستیتو تولید کنندگان گریس اروپا (ELGI) و انجمن مستقل تولید کننگان روغن مینرال اروپا (UEIL) و همچنین انجمن نظارت بر بازار انرژی (ٍEMRA) می باشد.

با پشتوانه 60 سال تجربه و دانش همرا ه با مطالعات وسیع، آزمایشگاه تحقیق و توسعه ما را قادر به توسعه محصولات خاص هر مشتری برای شرایط و نیازهای ویژه نموده و بر تعداد مشتری ها و شرکای تجاری افزوده و بلگین را در ردیف دومین 500 شرکت صنعتی بزرگ، گزارش سال 2014 اتاق بازرگانی استانبول قرارداده است.

با برنامه های آموزشی ویژه و خدمات پس از فروش  اعمال شده برای مشتریان، بلگین با همکاری کاربران با ارائه راه حل های منطقی و مناسب و مقرون به صرفه، ارزش افزوده پایدار را برای مشتریان خود در صنایع ایجاد می کند.

محتوای بیشتر در این بخش: شغل »

اطلاع رسانی کنید

ما را در جوامع مجازی دنبال کنید